Skip to the content

Dynamics 365 Business Central 17

 

  • Logning af alle administrator handlinger i admin center
  • Forbedret sikkerhed i forbindelse med integrationer
  • Ubegrænset antal Produktionsmiljøer og Sandboxmiljøer
  • F1 hjælp er nu 100% online og derfor hurtigere opdateret
  • Hastighedsoptimering i MRP planlægning
  • Mulighed for at planlægge opdateringer uden for almindelig arbejdstid
  • Mulighed for at gendanne løsningen på et valgfrit tidspunkt, herved kan løsningen rulles tilbage, så en uheldig bogføring eller en sletning af data kan reddes.

 

Følgende nye features er implementeret på baggrund af forslag fra brugere aka.ms/bcideas

  • Company HUB, super let måde at tilgå forskellige regnskaber via genveje.
  • Gruppe Moms funktionalitet
  • Servicevare og Ikke Lagervare kan tilføjes standardkostpris således at db/dg beregning bliver mere korrekt
  • Pakkesporing på udvalgte dokumenter med direkte integration til speditør
  • Forbedrede export muligheder i forbindelse med konsolidering
  • Forbedret integration til Microsoft Dataverse tidligere kendt som CDS
  • Hvis man har store finanskladder, hvor man kører kontrolkørslen inden man bogfører den, kan dette nu foretages i baggrunden således at man ikke behøver vente mens kladden bliver kontrolleret. Kladden bliver markeret som OK, hvis kontrolrapporten ikke finder nogle fejl. Der er desuden tilføjet funktion til at skifte mellem alle linjer og linjer med fejl
  • Bedre bruger kontrol over bogføring af igangværende arbejder fra sagsmodulet.
  • Feltet til kundens/leverandørens varenummer er udvidet til 30 tegn
  • Kopifunktion til kopiering af finanskladder
  • Oprydning i rollecentre for forbedret tilgang til BC
  • Kontakt Mobilnummer og e-mail er nu gennemført i hele systemet
  • Mulighed for Link til BC direkte i Office.com
  • Mulighed for automatisk oprydning i log data. Det er nu muligt at opsætte at f.eks. ændringslogposter som er mere end 1 år gamle automatisk skal slettes.
  • Forbedrede kontoskema funktionalitet med bedre udnyttelse af finanskontokategorikoden.
  • Bedre mulighed for at tilpasse måden salgspriser findes således, at virksomhedens specielle krav kan imødekommes.
  • Brugere, der ændrer på forretningskritiske indstillinger, bliver nu advaret om konsekvenser ved indstillingen og bedt om at bekræfte, at de er sikre på, at de vil implementere den pågældende indstilling.
  • Bedre mulighed for afsendelse af mails til flere modtagere og grupper.
  • Forbedret mulighed for fordeling af finanskladdelinjer mellem dimensioner i forbindelse med gentagelseskladder.

 

Platform forbedringer

  • Mulighed for at vise BC direkte i Microsoft Teams
  • Øget sikkerhed i integration til Outlook

 

Klient forbedringer

  • Designforbedringer på samtlige pages i systemet
  • Action baren kan nu vises som menu
  • Forbedret oplevelse af klienten for brugere med synsproblemer
  • Hastigheden for åbning af pages med factboxes er mærkbar hurtigere
  • Det er muligt at åbne samme rapport flere gange i preview mode
  • Menupunktet Naviger er omdøbt til relaterede, så der ikke opstår forvirring mellem 2 naviger funktionaliteter
  • Rollecenteret er hastighedsoptimeret
  • Skift mellem produktions- og Sandboxmiljø i mobil app er gjort tilgængeligt

Multifaktor godkendelse på mobilapp gjort tilgængelig

Kontakt os

Tlf.:  + 45 70 20 55 80. Telefonen er åben mandag til torsdag mellem kl. 8.00 og 16.00 samt fredag fra 8.00 til 15.30.