Skip to the content

Du har sikkert prøvet det - I slutningen af måneden kommer en kollega hurtigt forbi med en kaotisk bunke af udgifter, som skal registreres manuelt!

Drømmer du om at få alle udgifter direkte ind i NAV/Business Central?

hvor du kan afstemme indkommende udgifter med overførsler via bankens betalingskort – og hvis du mangler nogle kvitteringer fra medarbejderne, så sendes der blot en notifikation til kollegaen.

  • Indsendelse af kvitteringer på farten
  • Indsendelse af kørselsregnskab på farten
  • Automatisk kreditkort-afstemning
  • Direkte adgang til dokumentationen fra NAV/Business Central

BDL inviterer til et par spændende timer med Continia Expense Management, hvor vi viser hvordan du på en nem, enkelt og sikker måde, kan få et klart overblik samt styring af alle typer rejseudgifter, uden at skulle bruge andre systemer end NAV/Business Central.

 

Efter præsentationen af Continia Expense Management ser vi på fordele ved at anvende Web Approval Portal.

  • Godkendelses-workflow for alle
  • Web Approval Portal: Godkend fra PC, tablet eller smartphone – hvem har brug for Web Portalen?
  • Licens typer: On Premise (eje), Subscription/On Cloud (leje) 
  • Vigtigheden af opgradering – Vi ser på hvor man ”vinder” ved at være opdateret i løsningen
  • Priser: On Premise, On Premise Subscription, On Cloud

Spørgsmål

Jeg håber, at du vil deltage – uanset om du er kunde hos BDL eller ej 😊 Seminaret er for dig, der ønsker større klarhed og viden om hvad Continia Expense Management & Web Approval Portal kan gøre for jer.

 

Kom ind og hør om mulighederne på et af de GRATIS seminarer.

  • Dato følger

Seminarne holdes i BDL´s lokaler på Rugårdsvej 55B, 5000 Odense C.

 

Vi ser frem til at inspirere dig!

Tilmelding på mail: tilmelding@bdlas.dk

About the author

BDL A/S

BDL er et ERP-konsulenthus, der arbejder med udvikling og implementering af Dynamics 365 Business Central, Dynamics NAV- og Dynamics C5-løsninger og support på XAL til store og mellemstore virksomheder.

Kontakt os

Tlf.:  + 45 70 20 55 80. Telefonen er åben mandag til torsdag mellem kl. 8.00 og 16.00 samt fredag fra 8.00 til 15.30.